Leverans & betalning

VAD ÄR LEVERANSTIDEN?

Leveranstiden anges på produktsidan och i ordersammanställningen.

När paketet kommer att skickas - kommer du att informeras via e-post.

HUR KAN JAG SPÅRA MITT PAKET?

Efter att din beställning har skickats kommer du att få en spårningslänk via e-post.

Om du har ett kundkonto kan du spåra statusen på din beställning när som helst under 'Mitt konto -> Beställningar'

Om du inte har ett kundkonto, använd följande länk: Orderuppföljning

VILKA BETALNINGSMETODER KAN JAG ANVÄNDA?

På PINAPIN erbjuder vi flera betalningsmetoder :

-Paypal

-Betalning med kreditkort

-Betalning genom traditionell banköverföring

Snabba lokala betalningar enligt landet:

- Sofort

- Bancontact

- EPS

- Giropay

- IDEAL

MIN BETALNING GICK INTE IGENOM - HUR KAN JAG BETALA FÖR MIN BESTÄLLNING?

Om av någon anledning din betalning inte gick igenom kan du göra en banköverföring direkt till vårt konto. Nedan är listan för traditionella överföringar

Mottagare:

FLOW ECOMMERCE MICHAŁOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

Adress:

Warszawska 58C/56, 02-496, Warsaw, Poland.

Kontonummer:

BIC : BREXPLPWMBK

EUR IBAN : PL69 1140 2004 0000 3012 1307 7047

USD IBAN : PL64 1140 2004 0000 3212 1307 7039

GBP IBAN : PL20 1140 2004 0000 3412 1307 7054

Produktinfo

Kommer jag att få tyget i ett stycke?

Ja, vi skickar de beställda produkterna i ett stycke. 

Maximal längd på en rulle är 50/100 meter, beroende på produkttyp.

Är priset jag ser bredvid tyget priset för 1 linjär meter?

Ja, följande produktpris är för 1 linjär meter. Du kan välja vilket som helst multipel av 1 linjär meter.

Är tygerna certifierade?

Ja, de flesta av våra tyger är OEKO-TEX STANDARD 100, GOTZ eller TÜV Rheinland-certifierade - säkra för barn och spädbarn. 

Om du behöver mer detaljerad information, vänligen skicka oss ett e-postmeddelande på [email protected]

Hur vet jag om ett mönster på ett tyg är korsande/överlappande?

Vi tar foton av våra tyger som mönstret löper. Om mönstret är längsgående kommer tyget att vara i denna position på fotot. 

Vad är skillnaden mellan codura och oxford?

Codura är ett tjockt, styvt och vattentätt tyg som har en PVC-beläggning. Oxford är ett vattentätt och flytande tyg som är trevligt att röra vid. Om du planerar att göra en baldakin av det, se till att den är lutande, då har den ingen chans att bli våt. Det fungerar bäst för uteplatsgardiner, dukar, trädgårdstillbehör, ryggsäckar, sminkväskor, gömställen och andra tillbehör. 

Order & konto

Var kan jag kontrollera statusen för min beställning?

Om du är en registrerad användare kan du kontrollera statusen för din beställning i fliken "mitt konto" under avsnittet "beställningar". Du kommer också att få e-postmeddelanden från oss varje gång statusen för din beställning ändras. 

Kan jag göra en stororder?

Ja, kontrollera gärna fliken för b2b eller skicka oss ett e-postmeddelande.

Kan jag göra ändringar efter att ha lagt en beställning?

Om det har gått mindre än 90 minuter sedan du gjorde din beställning, vänligen maila oss på [email protected] så uppdaterar vi din beställning.

Kan jag få en faktura?

Vi skickar fakturor via e-post efter att ha skickat ordern, men du kan också ladda ner den när som helst från din ordersida, som vi skickar via e-post. 

Kan jag avbryta min beställning?

Om du önskar att avbryta din beställning, vänligen skicka oss ett email på [email protected]

En produkt saknas från min beställning.

Om din beställning är ofullständig, vänligen kontakta oss via e-post på [email protected] med ditt ordernummer.

Jag glömde mitt lösenord, vad ska jag göra?

Om du har glömt ditt lösenord, klicka på länken på inloggningssidan "Jag har glömt mitt lösenord". Ange din e-postadress och vi skickar dig instruktioner om hur du ändrar ditt lösenord till ett nytt.

Returer & klagomål

HUR KAN JAG RETURNERA KÖPTA PRODUKTER?

Du kan returnera köpta produkter gratis inom 30 dagar efter att du har fått ditt paket. För att påbörja returprocessen, vänligen använd följande länk: Starta en retur.

Efter att ha mottagit information om returen kommer vi att ge dig de nödvändiga detaljerna för att skicka paketet.

NÄR FÅR JAG MIN ÅTERBETALNING?

Din återbetalning kommer att ges inom 14 dagar efter att produkterna når PINAPIN-lagret. När detta händer kommer du att få ett e-postmeddelande som informerar dig om att returen har utförts och en bekräftelse.

Återbetalning kommer att ske beroende på den betalningsmetod som valts vid beställning.

Kan jag klaga på min beställning?

Om det finns några problem med den levererade produkten, vänligen kontakta oss på [email protected]

Du hittar också all nödvändig information i Returer & Reklamationer avsnittet

Produkten har lagts till på önskelistan